מהי ליטיגציה מסחרית וכיצד תמצאו משרד עורכי דין איכותי העוסק בדיני חברות ותאגידים

מהי ליטיגציה מסחרית וכיצד תמצאו משרד עורכי דין איכותי העוסק בדיני חברות ותאגידים

יש הטוענים שליטיגציה היא התחום החשוב ביותר במקצוע עריכת הדין. בין אם אתם מסכימים עם קביעה זו או לא, קשה להתכחש לעובדה שליטיגציה היא אחד מהתחומים החשובים והמרכזיים שבעבודת עורך הדין. אם אתם שואלים עצמכם מהי ליטיגציה מסחרית, וכיצד תמצאו משרד עורכי דין מסחרי המתמחה בדיני חברות ותאגידים, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם.

מהי ליטיגציה מסחרית

ליטיגציה מסחרית | משפט מסחרי | דיני חוזים | דיני תאגידים

 

ליטיגציה היא אמנות ההתדיינות בבית המשפט. עורך דין העוסק בליטיגציה מסחרית הוא עורך דין המופיע בדיונים בבית המשפט ושוטח את טענותיו של מרשו, ואת הסיבות בשלהן יש לקבל את טענותיו. באופן ממוקד יותר, ליטיגציה מסחרית היא התדיינות בבית המשפט, בגישור או בבוררות בנושאים מסחריים, הקשורים להפרת הסכמים מסחריים, תביעות בין גופים מסחריים וקבלנים, ועוולות מסחריות. התחום דומה לליטיגציה אזרחית, אלא שבמקרה של ליטיגציה מסחרית, ההתדיינות היא בין גופים מסחריים, בעוד שבליטיגציה אזרחית ההתדיינות היא לרוב בין אדם לחברו.

מיהו ליטיגטור מסחרי טוב

ליטיגטור באופן כללי, צריך להיות בעל כושר ביטוי מילולי מעולה, חשיבה מהירה וחדה, יכולת להגיב במהירות לשינויים והפתעות, וכריזמה. בנוסף לכל אלו, עורך דין העוסק בליטיגציה מסחרית חייב להיות בקיא במשפט מסחרי על בוריו, ולהכירו לפני ולפנים, כולל דיני חברות ודיני תאגידים. כמו כן, עורך דין העוסק בליטיגציה מסחרית צריך להיות בעל ניסיון והצלחות מוכחים בהתדיינות בנושאים אלו בבית המשפט.

כיצד תמצא משרד עורכי דין איכותי בתחום דיני חברות ותאגידים

 

בכדי לאתר משרד עורכי דין איכותי בליטיגציה מסחרית, כדאי לזהות שלושה מרכיבים: ניסיון, אוריינטציה מסחרית (גישה פרקטית), והתמחות. משרד עורכי דין המתמקד בנושאים מסחריים יהיה בעל מומחיות וידע הנדרשים להתדיינות בכל מה שנוגע לדיני חברות, תקנונים, מניות, תאגידים ונושאים אחרים הקשורים לליטיגציה מסחרית. בנוסף, חייב המשרד להיות בעל ניסיון והצלחה מוכחים בייצוג לקוחות בתחום במהלך השנים האחרונות. כמו כן, משרד בעל אוריינטציה מסחרית אמיתית יחפש תמיד את הפתרון הטוב ביותר מבחינה כלכלית ומסחרית, ולא יהסס לפתור את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט אם זו הפעולה המשתלמת עבור הלקוח.

ייצוג הולם

 

אם איתרע מזלך, ונקלעת לסכסוך מסחרי המגיע לפתחו של בית המשפט או לבוררות, מקצועיותו ומומחיותו של עורך הדין המייצג אותך בהתדיינות יהוו גורם מכריע בקביעת תוצאת המשפט. בזמן כזה אתה צריך ליטיגטור מסחרי מעולה שייצג אותך.

משרד עו"ד עופר רוזנבלום מתמחה במשפט מסחרי, דיני חברות ותאגידים, ובמהלך השנים צבר ניסיון וידע רבים בליטיגציה מסחרית, ואלו יאפשרו לנו לייצג אותך בבית המשפט בדרך הטובה ביותר. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עורך דין עופר רוזנבלום ושותפיו השאר פרטיך באתר, או התקשר למשרד לטלפון 073-3744405, ונשמח לספק לך שירות ומענה אדיבים ומהירים.

Rate this page