עורך דין אינטרנט

כיצד לבחור עורך דין המתמחה בדיני האינטרנט

הקדמה

רשת האינטרנט כבר הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו. היא מהווה מקור למידע זמין 24 שעות ביממה, רשתות חברתיות מהוות תחליף לחיי החברה שלנו, ורכישות אונליין מחליפות את מסעות הקניות בקניונים ובחנויות. ככל שהפעילות ברשת מתרחבת, גובר הצורך בהסדרת הפעילות מבחינה משפטית, ועולה מספר התביעות המוגשות כנגד גופים שונים וכן כנגד אנשים פרטיים בגין פעילותם המקוונת. מאמרנו ידון בשאלה כיצד תבחר עורך דין המתמחה בדיני אינטרנט, שייצג אותך במקרה שהוגשה נגדך תביעה, או שברצונך לתבוע גורם אחר.

מתי כדאי לפנות לעורך דין דיני אינטרנט

אם אתה מתכנן להקים אתר מסחרי כדאי לפנות לעורך דין כמה שיותר מוקדם, כדי לקבל ליווי וייעוץ משלב תכנון והקמת האתר. בנייה נבונה של האתר, כולל ניסוח הסכמים וחוזים, מדיניות פרטיות ותנאי שימוש הם צעדים שיבטיחו התנהלות תקינה ומוצלחת , וימנעו תביעות, קנסות וחסימות עתידיות.

תפקידיו של עורך דין לענייני אינטרנט

תפקידיו של עורך דין דיני אינטרנט הם רבים ומגוונים, וכיוון שמדובר בתחום דינמי המשתנה במהירות, התפקידים משתנים ומתרחבים., נציין כמה מהחשובים שביניהם:

  • זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני – הגנה על זכויות היוצרים שלך, וכן בדיקה שהאתר שלך אינו מפר זכויות יוצרים או זכויות קניין רוחני של אחרים, כולל ליווי משפטי וייצוג בעת הצורך.
  • ניסוח חוזים והסכמים – ניסוח תנאי שימוש ומדיניות פרטיות שיעמדו בדרישות הדין והרשויות השונות.
  • טיפול בתביעות, הסרת פרסומים פוגעניים, ומניעה של הוצאת דיבה ולשון הרע, הן כלפיך במרחבי הרשת, והן באתר שלך על ידי מי מהמשתמשים, או על ידך.
  • הסדרת מנגנוני תשלום, תנאי משלוח, אבטחת מידע ועוד.
  • רישום מאגרי מידע.

קווים לדמותו של עורך דין אינטרנט אידיאלי

עורך דין אינטרנט | עורך דין דיני אינטרנט | דיני אינטרנטעורך דין אינטרנט מהשורה הראשונה צריך להיות בעל ידע מעמיק בתחומי משפט רבים, וכן בעל ניסיון מוכח בתחום האינטרנט. בנוסף, עורך דין אינטרנט חייב להיות בקיא בדיני קניין רוחני וזכויות יוצרים, בהוצאת דיבה ולשון הרע, בהגנת הפרטיות, ובדיני חוזים וחברות. כמו כן, עדיף שעורך הדין שלכם לענייני אינטרנט יהיה גם מגשר בהכשרתו, שכן במקרים רבים מגשר מוסמך שהוא גם עורך דין, יוכל ליישב את הסכסוך במשא ומתן או בגישור, ובכך לפטור את הצדדים מדיון ארוך ויקר בבית המשפט.

משרד עו"ד עופר רוזנבלום

משרד עו"ד עופר רוזנבלום מתמחה בטיפול בכל הנושאים הקשורים לאינטרנט. מייסד המשרד, עורך דין עופר רוזנבלום הוא בעל ניסיון רב בתחום, ובעל ידע משפטי וכלכלי רחב, המאפשר לו לייעץ ולטפל במגוון הנושאים הקשורים לעריכת דין בעולם האינטרנט. בנוסף לכל אלו, עורך דין עופר רוזנבלום הוא מגשר מוסמך, ויוכל לפתור וליישב סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט. מחפשים עורך דין דיני אינטרנט? זה די פשוט- צרו עימנו קשר ותקבלו שירות וליווי מקצועי ואדיב, הינכם מוזמנים להשאיר פרטיכם באתר, או להתקשר לטלפון 073-3744405 , ונציג המשרד ישמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי.

5/5 - (3 votes)