גישור בדיני עבודה




    תודה על פנייתך, משרדנו ייצור עמך קשר בהקדם

    תודה על פנייתך, משרדנו ייצור עמך קשר בהקדם

    גישור דיני עבודה

     

    הפרת חוזה עבודה | גישור דיני עבודה | הפרת הסכם עבודה על ידי המעביד במהלכם של יחסים בין עובד למעסיק, ובעיקר בסיומם, יכולות להתעורר מחלוקות רבות מסיבות שונות. אי תשלום השכר במלואו, שעות נוספות, זכויות סוציאליות, האם כלל מתקיימים יחסי עובד-מעסיק ועוד, הן רק חלק מהשאלות שיכולות להביא לסכסוך בין הצדדים ולהביאם לפתחו של בית הדין לעבודה. סכסוכים מסוג זה יכולים לגזול זמן רב ומשאבים מכל הצדדים, ומצד אחד למנוע מהעובד להמשיך הלאה ולפתח את עצמו, ומצד שני להזיק למעסיק המעוניין לשמור על שמו הטוב והמוניטין של עסקו, וכן ולהשקיע את זמנו ומרצו בקידום העסק ולא בניהול הליכים משפטיים יקרים.

     

    מהם יתרונותיו של הליך גישור בדיני עבודה?

     

    הליך גישור דיני עבודה, המשלב צד שלישי בלתי תלוי בדמות המגשר, מאפשר לצדדים לקיים דיון פתוח, ענייני ויעיל בנוגע לכל המחלוקות הקיימות ביניהם, על מנת להגיע לפתרון מוסכם. מאחר שהליך הגישור הוא הליך חסוי, במהלכו ניתן לשים את כל הקלפים על השולחן, לבחון יחד את מלוא זכויותיו של העובד, ולהגיע יחד להבנות.

     

    אחד מהיתרונות החשובים הגלומים בהליך גישור דיני עבודה הוא היכולת של הצדדים לנהל ביניהם משא ומתן באופן כזה שיאפשר להם, ככל שיהיו מעוניינים בכך, לשמר את מערכת היחסים ביניהם ולהמשיך לעבוד יחד עוד זמן רב. בניגוד להליך משפטי אשר לרוב יהיה ארוך, מייגע ואמוציונלי, בהליך הגישור לחברות וארגונים ניתן לקיים דיון ענייני בנוגע לאינטרסים האמיתיים של כל אחד מהצדדים, וכך לבנות מחדש את מערכת היחסים בין הצדדים לטווח ארוך.

     

     

    מעסיקים בעיצומם של סכסוכים עם עובדים? עובדים השרויים במחלוקת עם המעסיק? כולם יכולים להפיק תועלת מגישור דיני עבודה.

     

    לעו"ד עופר רוזנבלום ניסיון רב בגישור בתחום דיני העבודה.  עו"ד עופר רוזנבלום מאמין שמטרת הגישור בדיני עבודה היא לספק את המענה המתאים ביותר למעסיקים ועובדים המצויים במשא ומתן, או המצויים בעיצומם של חילוקי דעות הקשורים ליחסי העבודה.

    עיסוקו השוטף של עו"ד עופר רוזנבלום בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, ניסיונו הרב בייצוג חברות ולקוחות פרטיים בפני הערכאות השונות של בתי המשפט, והכשרות שעבר בתחום הגישור המוכרות על ידי הנהלת בתי המשפט, הופכות את משרדו למוביל בתחום תהליכי הגישור והבוררות, ובפרט בדיני עבודה.

    ליצירת קשר לתיאום ישיבת גישור לחצו כאן.

     

    4.9/5 - (12 votes)